Ostrobramska 101, 04-041 Warszawa
biuro@masterfm.pl
+48 789 242 444
Master Facility Management jest spółką świadczącą wysokiej jakości usługi kompleksowej obsługi technicznej, modernizacji i rozbudowy nieruchomości.
Obsługa techniczna nieruchomości to nie tylko nasza praca, ale i pasja. Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwalają nam każdego dnia coraz lepiej wykonywać swoje obowiązki i precyzyjnie odpowiadać na potrzeby Klientów.
Jako nieliczni świadczymy uzupełniające się – Facility Management, Technika budynkowa oraz modernizacje, remonty i przebudowy nieruchomości.
Do każdego obiektu podchodzimy indywidualnie, starając się nakreślić jak najlepszy harmonogram działania z uwzględnieniem cykli życia obiektu oraz jego funkcji użytkowych.
Stawiamy na harmonijną współpracę pomiędzy serwisami, zarządem obiektu i jego użytkownikami, tak aby przez każdy proces przejść w jak najlepszy sposób.
Stawiamy na rozwój zarówno jednostek jak i całego przedsiębiorstwa poprzez systematyczne udziały w szkoleniach bądź kursach.
Każdy z naszych serwisów ma pod swoją opieką maksymalnie 3 obiekty. Dzięki temu jesteśmy w stanie podejść indywidualnie do każdej sytuacji i kompleksowo rozwiązywać problemy.
Gdy na Twoim budynku zachodzi potrzeba wymiany instalacji bądź montażu nowego urządzenia, jesteśmy gotowi do rozmowy dotyczącej wykonania dodatkowych prac bądź zmiany zakresu umowy. Mamy świadomość dynamiki rynku i zmian potrzeb klienta
Wsłuchujemy się w potrzeby naszych Klientów i Pracowników. Wspieramy nowe pomysły i staramy się doradzić, tak aby osiągnąć sukces. Działamy na zasadzie partnerstwa, gdzie obie strony ponoszą korzyść.
Nie boimy się nowych wyzwań, a nasze kompetencje i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam sprostać wielu zadaniom. Stale się rozwijamy i doskonalimy swoje umiejętności, stając się lepszymi dla obopólnej korzyści
Nasz personel posiada odpowiednie umiejętności, doświadczenie i kwalifikacje do podejmowanych działań. Stale poszerza swój zakres wiedzy, poprzez cykliczne szkolenia i nowe wyzwania.
Na wszystkie nasze usługi udzielamy gwarancji. Staramy się, aby wszystkie działania były wykonywane z jak największą starannością. Działamy zgodnie z instrukcjami i procedurami dla danej instalacji lub urządzenia.
Poprzez długoterminowe planowanie i nadzór nad powierzonym budynkiem jesteśmy w stanie określić i zaplanować długoterminowy i stabilny budżet. Z podwykonawcami jesteśmy powiązaniu umowami ramowymi, co gwarantuje stałe ceny w okresie trwania umowy.
Nasz serwis dyżurny jest stale pod telefonem, gwarantujemy krótki czas reakcji i szybkie zabezpieczenie usterki. Nasz serwis rusza niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.
Jesteśmy dostępni przez całą dobę. Stale monitorujemy kondycję Twojego budynku i w każdej chwili jesteśmy gotowi na interwencję. Nasz dyżurny personel czeka na Twoje zgłoszenie.
Jesteśmy szczerzy i uczciwi, każdego traktujemy z szacunkiem. Zaufanie jest podstawą naszej działalności. W relacjach staramy się zdobyć zaufanie, podejmując decyzję wraz z naszymi Klientami i Współpracownikami.
Nasi Klienci i Współpracownicy mogą na nas liczyć, dotrzymujemy danego słowa. Klientów przekonujemy gotowością do działania, dochowaniem terminów i jakością usług.
Nasza codzienność opiera się na współpracy - jest to podstawa obopólnych korzyści, zarówno dla Klientów jak i naszych Pracownikó
Ponosimy odpowiedzialność za nasze działania. Na nasze usługi dajemy gwarancję i zawsze ją realizujemy. Nasi podwykonawcy są rzetelnie weryfikowani i spełniają najwyższe standardy.
Naszym priorytetem jest zadowolenie Klienta ze współpracy z nami. Dbamy o przejrzystość wszystkich procesów a w razie wątpliwości wszystko wyjaśnimy bądź pomożemy w podjęciu jak najlepszej decyzji
Wiemy jak ważna jest dla nas wszystkich nasza Planeta, dlatego staramy się aby przy wszystkich pracach generować jak najmniej odpadów nie przetwarzalnych oraz dbamy o nasze otoczenie.
Często pojawiamy się w różnych cyklach życia budynku, dlatego nie jednokrotnie stajemy przed wyzwaniami które wymagają mniej lub bardziej nieszablonowego podejścia.
Każdy z naszych Klientów i Pracowników otrzymuje dostęp do dedykowanej platformy obsługi zgłoszeń, większość naszych procedur została zdigitalizowana i nie wymaga użycia papieru.